Wednesday, January 15, 2014

[Review] Rimeluri

Toate ne dorim fie gene lungi, fie cu volum, care sa ne puna ochii in evidenta. De aceea, probabil ca multe dintre voi ati incercat multe rimeluri pana ati dat peste cel care sa va fie pe plac. Nu-i asa? Ei bine, este si cazul meu.

De-a lungul timpului am incercat fel de fel de rimeluri care promiteau rezultate care mai de care mai deosebite. Bineinteles ca nu intodeauna acestea se si adevereau. Am sa va prezint cateva rimeluri pe care le folosesc in aceasta perioada si dupa cum o sa vedeti unele s-au tinut de promisiune, altele mai putin. Oricum, in opinia mea rezultatele sunt influentate si de tehnica si rabdarea fiecareia dintre noi in aplicarea rimelului.

Trec la treaba si cele patru rimeluri despre care o sa scriu azi sunt: Colossal Volum'Express de la Maybelline New York, Bourjois Liner Effect, AVON Super Extend Extreme, Bourjois Volume Glamour Max Definition.



1. Colossal Volum'Express de la Maybelline New York
Probabil ca multe dintre voi ati auzit deja de acest rimel care a fost si este comentat in continuare pe mai toate blogurile. Marturisesc ca din curiozitate m-am horatat sa il cumpar si eu :) Nu regret insa. Este un rimel bun iar rezultatele sunt multumitoare: da volum genelor fara sa le lipeasca si sa creeze acel aspect neplacut de panza de paianjen, le alungeste si le curbeaza frumos. Nu mai tin minte exact pretul, probabil ca a costat in jur de 25 de lei, insa daca prindeti vreo oferta speciala il puteti cumpara si mai ieftin. L-am cumparat de mai multe ori si o voi face si pe viitor pentru ca este un rimel bun.



2. Bourjois Liner Effect
Prima oara l-am cumparat acum cativa ani din Franta si am fost placut impresionata de rezultate, in special de alungirea pe care o da genelor, dar si de cum le desparte. L-am cumparat de curand din tara, insa parca efectele nu mai sunt la fel de spectaculoase. De fapt, cateodata sunt super-incantata de cum arata genele date cu acest rimel, cateodata nu. Totusi ramane un rimel bun pe care probabil il voi mai achizitiona si care costa in jur de 50 de lei.



3. AVON Super Extend Extreme
Acum ceva timp am rasfoit brosura AVON si acest rimel mi-a atras atentia in mod special (poate si pentru ca era la oferta). Promitea gene cu 43% mai lungi, continand o formula cu fibre magnetice care alungesc genele. Nu pot sa spun insa ca am fost foarte multumita de acest rimel. Din contra, mi-a lipit genele, nu am remarcat nici un efect de alungire al genelor si mi-a murdarit partea superioara a pleoapei. Nu l-as mai cumpara.



4. Bourjois Volume Glamour Max Definition
Ce am remarcat la acest rimel este faptul ca se demacheaza extrem de greu, si nu este waterproof. Am incercat cu demachiant si nu a mers, asa ca singura varianta a fost sa ma spal pe fata cu sapun dupa care sa incerc iar sa ma demachez cu o discheta. Cat despre rezultate, acestea sunt multumitoare insa nu l-as mai cumpara. V-ati prins de ce :)


Ati incercat aceste rimeluri? Daca da, voi ce parere aveti despre ele? Daca nu, care sunt rimelurile voastre preferate?



No comments:

Post a Comment